קונים דירה מקבלן? דגשים שכדאי להכיר

קניית דירה מקבלן היא צעד משמעותי וחשוב, שאנשים מתכוננים רבות לקראתו. אחת הדרכים הפופולריות ביותר לרכישת דירה חדשה היא דרך קבלן. קבלנים רבים מציעים דירות למכירה במסגרת הפרוייקטים שהם מנהלים, ומעניקים לרוכשי הדירות אפשרות לרכוש דירה ישירות מהם. עם זאת, יש כמה דברים חיוניים שכדאי לדעת לפני קניית דירה מקבלן. במאמר זה נציג בפניכם כמה דגשים שאתם פשוט חייבים להכיר.

 

תחקיר מקדים על הקבלן

לפני קניית דירה מקבלן, חשוב מאוד לחקור קצת עליו, על החברה שלו והמוניטין שלהם. חשוב מאוד שהקבלן שלכם יהיה אמין ובעל מוניטין חיובי בקרב הלקוחות שלו. אתם יכולים להתחיל בחיפוש באינטרנט וברשתות החברתיות, בקריאת חוות דעת והמלצות ואף בבקשת הפניות והמלצות מהקבלן עצמו. כך תוכלו לוודא שמדובר באדם שניתן לסמוך עליו ושהוא מבצע את עבודתו בצורה מקצועית ונאמנה. בנוסף, וודאו עם הקבלן שהוא בעל כל ההיתרים והרישיונות הנדרשים.

 

בדיקת תוכנית הבנייה

בין אם אתם מבצעים קניית דירה להשקעה ובין אם זו דירה למגורים- חשוב שתראו את התוכנית כי מדובר בדבר שיכריע את מראה ועיצוב והדירה ואת התאמתה לצרכים ולהעדפות שלכם. לכל קבלן יש תוכנית מפורטת שתוכלו לצפות בה. אם אתם צריכים עזרה ממומחה בכדי לפענח מה כל דבר אומר- אל תהססו לפנות אליו.

 

מעבר מדוקדק על החוזה

מעמד חתימת החוזה על קניית דירה להשקעה או למגורים הוא חשוב מאין כמוהו, ולכן קודם לכן חשוב לבדוק את החוזה בצורה יסודית ומדוקדקת. בחוזה צריך להיות פירוט של כל תנאי המכירה, ביניהם המחיר, תוכנית התשלומים שנקבעה, מועד השלמת הפרויקט, תאריך האכלוס וכדומה. מומלץ לעבור על החוזה עם עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן כדי לראות שכל התנאים מתאימים לכם ושזכויותיכם ימוצו בתהליך.

 

בקרו באתר הבנייה

לא תמיד זה מתאפשר, אך אם אתם יכולים- מומלץ לבקר באתר בכדי לראות את התקדמות הפרויקט ולוודא שהקבלן אכן עומד בהבטחות שלו. בנוסף, ביקור זה ייתן לכם הזדמנות לראות את איכות העבודה ולהתרשם ממנה.

 

דירות חדשות אצל י. בנאי אחזקות

רכישת דירה מקבלן יכולה לעזור לכם במציאת דירה חדשה שמתאימה בדיוק לצרכים שלכם. י. בנאי אחזקות ישמחו להציע לכם דירות בפרוייקטים העתידיים עליהם הם עובדים באיזור חיפה והקריות. כבר שנים רבות שי. בנאי אחזקות מתמחים בייזום ובניית פרוייקטים שונים באיכות גבוהה, תוך כדי ליווי ומענק יחס אישי לכל הלקוחות.