מה כדאי לדעת לפני קניית דירה חדשה

רכישת דירה חדשה היא שלב מרגש ומשמעותי בחייה של כל משפחה. עם זאת, כשמחפשים דירות חדשות למכירה, לעיתים הקנייה יכולה להיות מלחיצה. במיוחד אם זאת הדירה הראשונה שלכם. אתם צריכים לחשוב על המון דברים וכל הזמן להשוות, בין אם זה מיקום, תקציב, גודל ועוד. כדי לעזור להרגיע מעט את הלחץ, החלטנו להדריך אתכם בדברים המרכזיים שצריך לדעת לפני רכישת דירה, כך שתוכלו להרגיש מוכנים ליציאה לדרך

 

מיקום הדירה

הדבר הראשון שאתם צריכים לחשוב עליו הוא המיקום. יש המון דירות חדשות למכירה בכל רחבי הארץ, וחשוב שקודם כל תתמקדו באיזור ואז תבחנו את המאפיינים הספציפיים של הדירות המוצעות. אם אתם משפחה צעירה – חשוב שיהיו באיזור בתי ספר. אם אתם עובדים במשרד – בדקו כמה זמן לוקח להגיע אליו. חישבו על כל השירותים להם תזדקקו והאם יש אותם באיזור – תחנות לתחבורה ציבורית, פארקים עירוניים, חנויות וכדומה. כך תוכלו להתחיל לקבל החלטה מושכלת האם לרכוש דירות מתוך פרויקטים חדשים בצפון, במרכז וכדומה.

 

תקציב

כסף הוא עניין חשוב בעת רכישת דירות חדשות בחיפה, במרכז ועוד. זכרו שאל מחיר הדירה מתווספות גם עלויות נוספות כגון ארנונה, חשבונות וכדומה. על כן שקללו גם את הגורמים האלה כשאתם פורסים את התקציב בפניכם ומתחילים לראות דירות חדשות למכירה.

 

הגודל והשטח של הדירה

קיימות דירות בשלל גדלים וחלוקות חלל, וחשוב שתשבו קודם כל בינכם לבין עצמכם ותבינו מהם הצרכים שלכם. כמה חדרים אתם באמת צריכים? מהו החלל המרכזי שבו אתם הולכים לבלות? האם יש תכנון להרחבת המשפחה בעתיד? כל התשובות לשאלות הללו הן מהותיות לבחירת גודל הדירה החדשה שתרכשו.

 

מצב הבניין

כמו לבני אדם, גם לכל דירה יש גיל- והגיל עלול להשפיע על המצב של המבנה. בדירות ישנות עלולות להיות בעיות צנרת, סדקים בקיר ועוד, מה שיצריך מכם תשלום נוסף על שיפוץ ותיקון. חשוב לדעת האם יש בעיות בדירה ואיזה תיקונים אתם צריכים לעשות בטרם רכישת הדירה. אם זאת דירה חדשה מהניילונים – הרווחתם.

 

קניית דירה חדשה – הפרוייקטים של י. בנאי אחזקות

מחפשים דירות חדשות בחיפה או פרויקטים חדשים בצפון? י. בנאי אחזקות תשמח לעזור לכם. חברת הבנייה אחראית לכמה מתחמי דיור מדהימים וחדשים באזורים שונים בצפון, בחיפה ובקריות. החברה שמה דגש על מקצועיות, סטנדרטים גבוהים ועמידה בלוח זמנים- וזאת בכדי לאפשר לכם להיכנס לדירה הטובה ביותר- כמה שיותר מהר.